Gadżety reklamowe - Fiori
Fiori członkiem IGC PDF Drukuj

Nasza firma jest od 2011 roku jedynym polskim członkiem największej na świecie grupy firm promocyjnych

IGC (The International Advertising Gift Council)

IGC

 

Co to jest IGC?

Międzynarodowa Grupa Artykułów Reklamowych (The International Advertising Gift Council, IGC) to zbiór spółek, których celem jest wprowadzenie nowych standardów w kwestii kreatywności,  jakości oraz skuteczności na szybko rozwijający się rynek gadżetów reklamowych. Dzięki temu, że członkowie są obecni na niemal każdym kontynencie (z naciskiem na Azję), realizacja zamówień nie zajmuje dużo czasu, a koszta nie są wygórowane. IGC posiada wspólną bazę rekomendowanych dostawców, istnieje również lista firm, których należy unikać. Wynajdowanie konkretnych artykułów odbywa się o wiele szybciej niż zwykłymi kanałami, co znaczenie skraca terminy realizacji. IGC to zupełnie nowy poziom rynku reklamowego.

Od 1956 roku…

IGC zostało założone w 1956 roku i od tego czasu prężnie rozwija się. Jest obecnie największą grupą zrzeszającą agencje reklamowe na świecie. IGC wybiera nowych członków ostrożnie, aby mieć pewność, że reprezentują oni wysoki poziom, są dynamiczni i odnoszą sukcesy w swoich krajach. Obecnie zrzesza firmy z ponad 50 krajów. Główna siedziba jest zlokalizowana w Rotterdamie w Holandii.

Rezultaty…

Członkowie IGC wymieniają się nieustannie informacjami na temat nowych produktów i ofert, udostępniają sobie dane na temat rynków krajów, z których pochodzą. Wiele z dzisiejszych najlepszych produktów reklamowych i konceptów marketingowych wywodzi się z IGC. Faktycznie, często jest to spowodowane tym, że odnoszący sukcesy pomysł z jednego kraju, jest udostępniany firmom z innych krajów. Członkowie IGC od lat obsługują firmy światowe (koncerny farmaceutyczne, sektor IT, branża motoryzacyjna itp.) i ciągle cieszą się ogromnym zaufaniem.

Korzysci dla klientów

Członkowie IGC to eksperci w dziedzinach promocji i handlu, potrafiący skutecznie promować firmy swoich klientów. Codzienna komunikacja pomiędzy członkami IGC poprzez intranet, pozwala na koordynację działań pomiędzy różnymi firmami.

Korzyści, płynące ze współpracy z członkami IGC:
·    lepsze i konkurencyjne ceny,
·    odnoszące sukcesy kampanie reklamowe, dzięki innowacyjnym produktom i pomysłom.
·    dostęp do „światowych” produktów od ponad 400 różnych profesjonalnych dostawców, którzy działają na pięciu kontynentach w czterdziestu jeden krajach,
·    pewność otrzymania zamówienia na czas, w oczekiwanej jakości,
·    wysoka jakość obsługi,
·    wysoka jakość produktów,
·    elastyczność firm.